- Meest gestelde vragen -

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Kunt u hier alsnog geen antwoord op uw vraag vinden? Neem dan contact met ons op middels de gegevens rechts in beeld

Wij maken een of meerdere actiefoto’s van het kind, in verschillende poses. De “pure” foto is op basis van het karakter van het kind gefotografeerd. Daarnaast leveren we een leuke speelse uitsnede van de pure foto. Het kan hierbij voorkomen dat het kind niet volledig op de foto staat. De uitsnede komt voort uit de portretfoto, hij kan dus ook in z’n geheel besteld worden.

Wij proberen altijd de leukste foto’s van uw kind te selecteren. Mocht u vragen hebben over eventuele andere opnames dan kunt u via dit formulier contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder.

In verband met eventuele besmetting met hoofdluis kamt de schoolfotograaf de haren niet. Wel vraagt de fotograaf de leerkracht/hulpouder aan het begin of hij/ zij de kinderen controleert op o.a. snottebellen, haren en pennenstrepen.

Een oorzaak kan zijn dat uw beeldscherminstellingen afwijken. Verder kunnen fluoriserende kleuren iets afwijken, dit heeft te maken met flitslicht. Wij raden daarom aan uw kinderen geen fluoriserende kleding aan te doen op de fotodag. De foto zoals getoond op het inlogkaartje is de referentie.

Het is mogelijk om digitale bestanden van foto’s te bestellen. U plaatst eerst uw bestelling afdrukken/producten via onze website. Aan het eind van de bestelling krijgt u een bevestiging waarin een link staat. Via deze link kunt u digitale bestanden bestellen.
Het is mogelijk om de bestanden zowel in hoge als lage resolutie te bestellen.

Een foto in lage resolutie is alleen geschikt voor klein schermgebruik en kleine afdrukken. Voor groter gebruik en hoge kwaliteit afdrukken raden wij aan een bestand in hoge resolutie te kiezen.

Nee, deze foto’s zijn geen officiële pasfoto’s en dus niet geschikt voor documenten zoals paspoorten en rijbewijzen.

De overheid heeft in de privacywetgeving (AVG) vastgesteld dat wij uw foto’s maximaal 5 jaar mogen bewaren. Dit is dan ook de maximale termijn die wij kunnen hanteren voor nabestellingen.
Mocht u via onze website een account hebben aangemaakt voor ‘Mijn archief’, dan is het mogelijk zelf uw oudere foto’s te beheren. Wij bieden u dan wel de mogelijkheid om deze later via ons te bestellen.

Wij streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra de betaling is ontvangen duurt het maximaal 2 weken voordat het canvasdoek geleverd is. In uitzonderingsgevallen kan dit iets afwijken omdat we afhankelijk zijn van externe verzending.

Wij bieden de pakketten aan in kleur. Dit is niet mogelijk in zwart wit of sepia. Wel is het mogelijk om losse foto’s in zwart wit of sepia te bestellen.

Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Houdt u rekening met een levertijd van enkele werkdagen. De levering van canvassen en vergrotingen duurt iets langer.

U kunt met uw oude inloggegevens uiteraard nog inloggen. Mocht dit niet lukken neemt u dan contact met ons op.

Wij bieden foto’s aan in de volgende formaten:

13 x 18 cm,
20 x 28 cm,
30 x 40 cm

Serie 3
1x 9 x 13
3x 3.7 x 5.3
Rest portretfotootjes van 2.6 x 3.7

Serie 6
6x 3.7 x 5.3
Rest portretfotootjes van 2.6 x 3.7

Serie 7
2x 5.7 x 8.4
3x 3.7 x 5.3
Rest portretfotootjes van 2.6 x 3.7

Vul ons formulier in en vermeld in welke klas uw zoon of dochter zit dan nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Het is mogelijk om te kiezen uit verschillende pakketten. Wij bieden pakketten aan met één van beide foto’s, maar het is ook mogelijk om een pakket te kiezen waar beide foto’s in zitten. Meer informatie over onze pakketten is op de website te vinden op de pagina ‘Foto’s’.

Vermeld in het opmerkingenveld welke groepsfoto u wilt ontvangen, dan zenden wij deze met uw bestelling mee.

U kunt 13 x 18 cm bestellen en in het opmerkingenveld vermelden dat u het formaat 10 x 15 wilt, dan nemen wij dit in behandeling.

Vult u ons contactformulier in en vermeld hierbij uw gebruikerscode. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Het kan zijn dat de school deze nog niet heeft uitgedeeld. Wij proberen bij de school aan te geven om deze tegelijkertijd uit te delen, maar mogelijk kan het wegens tijdsgebrek niet gelukt zijn.

Na het inloggen met 1 code kunt u overige inlogkaarten toevoegen. Dan krijgt u alle foto’s samen in uw overzicht.

U kunt dan gewoon bestellen. Indien u uw foto wilt zien, kunt u contact met ons opnemen middels ons contactformulier.

De school beschikt over alle inlogcodes die zij op kunnen vragen middels een eigen scholenpagina. De scholenpagina is beveiligd en alleen voor schoolgebruik.

Probeert u het nogmaals. Indien dit niet mag helpen, neemt u dan contact met ons op middels dit formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ja dat is geen probleem. Mocht u toch problemen ondervinden met inloggen, kunt u contact met ons opnemen.

De gratis-groepsfoto-actie duurt 10 dagen na het uitleveren van de inlogkaartjes door school. Door in te loggen op onze website kunt u bekijken hoe lang u nog gebruikt kunt maken van deze actie. U kunt altijd van de gratis groepsfoto actie profiteren als u een pakket bestelt.

Als u als medewerker inlogt krijgt u een tegoed te zien. Dit tegoed wordt in het winkelwagentje verwerkt.

Indien u de betaling zonder betalingskenmerk heeft voldaan, kunnen wij de betaling niet verwerken. Vult u ons formulier in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, een makkelijke en veilige manier van betalen op internet.

De betalingen worden geregeld middels Mollie iDEAL betaalsysteem. Deze benaming vindt u ook terug in uw betaaloverzicht.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?
- Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
- Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
- Betalen met iDEAL is bij Foto Koch altijd volledig gratis.

- klantenservice -

contact

FOTO KOCH Nederland B.V.

Postbus 27

3740 AA Baarn

Vestigingsadres

Eemweg 31-11

3755 LC Eemnes

(geen bezoekadres)

Tel: 035 538 41 14

E-mail: info@fotokoch.nl

IBAN NL18 SNSB 0928329895

BIC SNSBNL2a

BTW NL005305251B01

KVK 31017883

Openingstijden
Maandag: 8:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 8:00 - 17:00 uur
Woensdag: 8:00 - 17:00 uur
Donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 8:00 - 16:30 uur
- Scholencontact -

Bel uw eigen Accountmanager of Relatiebeheerder om
direct uw vraag te stellen of om een afspraak te maken.

NARELLE WILLEMS

Accountmanager

Telefoonnummer: 06-40818337

E-mail: willems@fotokoch.nl

Regio: Noord-Holland – Flevoland (zonder Noordoostpolder) – Zuid-Holland – Zeeland

INGEBORG MONS

Relatiebeheerder

Telefoonnummer: 035-3038192

E-mail: mons@fotokoch.nl

Regio: Noord-Holland – Flevoland (zonder Noordoostpolder) – Zuid-Holland – Zeeland

JOOP VAN DIJKEN

Accountmanager

Telefoonnummer: 06-51172804

E-mail: vandijken@fotokoch.nl

Regio: Noordoostpolder – Drenthe – Groningen – Friesland – Waddeneilanden

KRIJN PRINSEN

Accountmanager

Telefoonnummer: 06-12542705

E-mail: prinsen@fotokoch.nl

Regio: volgt nog

BABETTE BREUNESSE-BROUWER

Accountmanager Middelbaar Onderwijs

Telefoonnummer: 035-5384114

E-mail: brouwer@fotokoch.nl

Regio: Heel Nederland

Voor vragen met betrekking tot openstaande vacatures en werken bij Foto Koch kunt u contact opnemen met Debby Welgraven, HR Manager: Tel: 035-3038124 - E-mail: welgraven@fotokoch.nl