Klantenservice

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Kunt u hier alsnog geen antwoord op uw vraag vinden? Neemt u dan contact met ons op middels de gegevens rechts in beeld.

Foto

  • Vanaf januari 2015 maken wij een of meerdere actiefoto’s van het kind, in verschillende poses. De nieuwe pose genaamd de “pure” foto is op basis van het karakter van het kind gefotografeerd. Een aantal medewerkers draagt zorg voor een leuke speelse uitsnede van de pure foto.
    Het kan hierbij voorkomen dat het kind niet volledig op de foto staat. De uitsnede waar wij voor kiezen is een kwestie van smaak en is genomen van de pure foto, hij kan dus ook in z’n geheel besteld worden.

  • Wij proberen altijd de leukste foto van uw kind te selecteren. U kent uw kind als beste en soms wil het zo zijn dat u een andere opname geschikter vindt. Neemt u middels dit formulier contact met ons op en wij helpen u graag verder.

  • In verband met eventuele besmetting met hoofdluis kamt de schoolfotograaf de haren niet. De fotograaf vraagt de leerkracht aan het begin of hij/ zij de kinderen wil controleren op snottebellen, haren en/of pennenstrepen.

  • Een oorzaak kan zijn dat uw beeldscherminstellingen afwijken (donker, licht, rood, blauw, groen). Fluoriserende kleuren kunnen inderdaad iets afwijken, dit heeft te maken met flitslicht. Wij raden daarom altijd aan uw kinderen geen fluoriserende kleding aan te doen op de fotodag. De foto zoals getoond op het inlogkaartje is de referentie.

  • Het is mogelijk om digitale bestanden van de foto’s te bestellen. U dient eerst een bestelling voor de foto’s te plaatsen via onze website.
    Aan het eind van de bestelling krijgt u een bevestiging waarin een link staat. Via deze link kunt u digitale bestanden bestellen.
    Het is mogelijk om de bestanden zowel in hoge als lage resolutie te bestellen.

  • Nee, deze foto’s zijn geen officiële pasfoto’s en dus niet geschikt voor documenten zoals paspoorten en rijbewijzen.

(Na)bestellen

Inloggen

  • Vult u ons contactformulier in en vermeld hierbij uw gebruikerscode en wachtwoord. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Het kan zijn dat de school deze nog niet heeft uitgedeeld. Wij proberen bij de school aan te geven om deze tegelijkertijd uit te delen, maar soms kan het wegens tijdsgebrek niet zijn gelukt.

  • U klikt op “Toevoegen” en vult de inloggegevens zo vaak in als dat u inlogkaartjes heeft gekregen. U krijgt alle foto’s op een rij in beeld.

  • U kunt dan gewoon bestellen. Indien u uw foto wilt zien, kunt u contact met ons opnemen middels ons contactformulier.

  • De school heeft een cd-rom ontvangen waar alle foto’s opstaan. Op de cd-rom staat onder de foto’s een nummer. Als u dit nummer heeft kunt u contact met ons opnemen en kunnen wij de inlogcode en wachtwoord geven. Tevens is het mogelijk dat school de gegevens via de schoollogin opvraagt.

  • Probeert u het nogmaals. Indien dit niet mag helpen, neemt u dan contact met ons op middels dit formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Acties & Aanbiedingen

Betalen

  • Indien de betaling niet middels een betalingskenmerk is voldaan, kunnen wij de betaling niet verwerken. Vult u ons formulier in en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Doe je aan internetbankeren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

    Waarom zou je kiezen voor iDEAL?

    • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
    • Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
    • Betalen met iDEAL is bij Foto Koch altijd volledig gratis.